Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

tisdag 16 november 2010

Tisdag



Stannade hemma från skolan idag för att plugga svenska nationella. Det har gått okej, vet ungefär vad jag ska säga nu i alla fall :)
Jag har också varit ute på en promenad i det vackra vädret, passade på att hälsa på min bästa kompis som alltid blir lika glad när jag går förbi! Skönt att någon saknar mig i alla fall ;D

Nu ska jag snart till tandläkaren vilket INTE är kul eftersom min lagning som gjordes för flera veckor sen har gjort så att jag får ont i tanden när jag tuggar, så jag kommer antagligen få göra om hela lagningen! Vilken tur att jag älskar tandläkare då, eller?

Vill bara säga att Rebecca Göransson och Tina Häll är bäst i världen och så är det med det! PUSS


Hejdå ronny, min bästa kompis är en ponny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar