Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

tisdag 1 juni 2010

Sol!


Idag har jag gjort klart både bildanalysen och geografi rapporten, skapligt skönt det känns!!

Har suttit ute och solat i nästan 2 timmar, så himla skönt! Med en del plugg avklarart, sol och musik i lurarna kan man inte bli annat än lycklig :D

Lite bränna har jag fått nu i alla fall, även fast bikinin flyttade på sig så att jag har ett fult sträck över hela bröstet.. menmen sånt man får leva med!

Imorn blir det mys med Tina, vi ska äta god mat, åka till nor och kolla på fotboll och bara chilla livet! :)


Nu jag pyser, solen lyser!

2 kommentarer:

  1. Det blir kanon!
    Om det inte blåser supermycket så kan vi ju kanske äta nere vid bryggan? :)
    Och du, min bondbänna slog din iaf ;)

    SvaraRadera
  2. aa det skulle vara supermysigt isåfall! :) haha aa lätt att den gjorde! ;D

    SvaraRadera