Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

söndag 30 maj 2010

Helgen



I fredags begav jag mig till hudik efter skolan i pärlan! På kvällen blev det förfest hos niklas, sen bockarna. Gick inge vidare för mig, hade fått i mig en aningesns för mycket, men det var kul ändå! :D

På lördagen när jag och Rebecca vaknade drog vi ner på Amandas för att avnjuta en kycklingrulle, det finns inget bättre än bakismat! Resten av dagen bestog av chill, sovning och huvudvärk. På kvällen drog jag, Rebecca, Hampus och Marcus till norrfly för att kolla på dårhuset. Det var fett läskisgt, jag skakade hela tiden! Jag märkte inget speciellt, men Rebecca kunde inte fota på vinden, hon kunde fota överallt annars men inte där! Läskigt.. Påväg hem åkte vi igenom Järvsö för att visa hudikborna vad fint det är :)

Idag är det mors dag så därför ska vi grilla här hemma, väldigt mysigt! :) Kanske att det blir ett första dopp för mig ikväll? Isåfall kommer bilder upp sen! :D


Hej fröken, akta för spöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar