Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

onsdag 26 maj 2010

Lunch/Fika och mys med Tinafina!





Idag åt jag och Tina lunch och fika på condis, det var riktigt gott! Jag åt en kycklingsallad och Tina åt en räkpaj. Till efterrätt blev det hallonpaj med glass och varm choklad! :)

Efter det cyklade vi runt lite, knäppte lite kort och bara chillade. Efter att vi tröttnat på att cykla drog vi hem till mig och spelade lite kort. Det var väldigt mysigt, nu kanske jag får lite ork till att plugga lite till.. efter maten!


Tjena häst, Tina är bäst! <3

3 kommentarer:

  1. räkpajsätarn26 maj, 2010 11:35

    Den absolut bästa idén, den kom du med!
    Maten och fikat va inget annat än super, så tack så mycket Arvid :) Vi KANSKE har fått ork nu, hur som helst har vi mat i magen, mys i sinnet och finfina kort på datan. Det är inte fy skam det inte!
    Du är och vi är <3

    SvaraRadera
  2. hihi ibland kan jag allt! :D Tyvärr hjälpte det inte mig, har inte ens öppnat boken.. menmen, det andra har vi lätt! :D <3

    SvaraRadera
  3. Ja klart du kan!
    Nej inte mig heller, men nu så :)
    <3

    SvaraRadera