Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

måndag 17 maj 2010

Helgen




Tänkte berätta lite om helgen eftersom att jag har varit lite dålig på att uppdatera (rebecca hade inge internet). På torsdag kväll åkte jag till min becci-boo och var där till söndag eftermiddag, det var fett mys! :) I fredags låg vi i sängen i 8 timmar, och vi tröttnade inte i en sekund! Vi låg och kollade på bilder, pratade, lyssnade på musik, skrattade och stönade haha ;D Målaren måste ju ha trott att vi var mer än kompisar i alla fall, men det kan vi bjuda på, eller hur Rebecca? :D På kvällen var vi med tha gäängh (förutom jonte då, som vanligt, dissare!) och kollade på film och flummade. På lördagen städade vi lite eftersom hennes föräldrar skulle komma hem på natten, sen körde vi lite bil, lyckades köra vilse när vi skulle på drag race så vi kom ut på e4an där ett tag, men med lite hjälp lyckades vi till slut hitta dit! Efter det drog vi hem och gjorde oss iordning, sen drog vi till Carro där vi skulle vara innan cruisingen. Resten av kvällen behöver inte berättas *host*. Vi kom hem vid halv 4 och efter världens godaste toast (just då iaf) slocknade vi. På söndagen chillade vi bara, träffade Hampus och Norin ett tag och sen skulle jag hem :/

Som tur är hade jag glömt min engelskabok hos Rebecca vilket gav mig en bra anledning att komma och störa idag igen! :D

Har grymt kul med er människor, ni är awesome! :)

Ha de bra, det har ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar