Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

onsdag 12 maj 2010

Längtar till sommarlov


Har så sjukt mycket plugg nu, egentligen måste jag spendera varenda lediga minut åt att plugga, men orkar man det eller?! Ne! Igår pluggade jag iallafall lite historia, sen på kvällen kollade jag på John Mayer live in LA. Asså den grabben är så sjukt grym så det finns inte ord!! Jag bara ryser när jag hör hans musik och hans röst. Så, nu har ni fått en lite kärleksförklaring till min johnnyboy, haha :)

På torsdag och fredag blir det till att sitta hemma och plugga, men sen på kvällen
drar jag till hudik! :D lite kul måste man ju få ha ;)

Tjena ponny, jag älskar johnny!

2 kommentarer:

  1. Det är inte långt kvar nu :) Och i sommar, då kör vi så det ryyyyker Arvid!

    SvaraRadera
  2. ne de är det faktiskt inte! :) lätt att vi gör, åh jag längtar så sjukt mycket, det kommer bli GRYMMAST!!

    SvaraRadera