Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

söndag 9 maj 2010

Hudiksvall/Gävle








Har precis kommit hem från hudik och min älskling, tråkigt :(
Helgen har iallafall varit grym! På fredagen åkte jag, rebecca, hampus och norin ut till rebeccas stuga. På natten hämtade vi jonte också, sen kollades det på skräckfilm. Jag somnade halv 12 på dagen och sov till 12 när rebecca väckte mig, inte så värst mycket sömn med andra ord, men kul var det! :D

Igår åkte jag och rebecca med thomas, danne och markus till Gävle på cruising, det var asnice! Ibilens var det musik på full volym och vi sjöng väääldigt högt och falskt, fattar inte hur killarna kunde stå ut med oss! Kom hem och gick och la oss vid 4, då tvärslockade jag.

Idag har vi inte gjort något speciellt, bara chillat. Nu ska jag plugga histoia, tråkigt!

Lägger ut lite bilder från när rebecca var hos mig i veckan och från i helgen :)
Jag älskar dig Rebecca, fan vad det är kul att vara med dig! <3

Tja lik, lyssna på musik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar