Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

söndag 23 maj 2010

Helgen


Förlåt för att jag har varit dålig på att uppdatera (Tina), men det har varit fullt upp i helgen! I fredags åkte jag direkt till hudik efter skolan till mina älskade vänner. Vi chillade lite på stan först och sen gick vi hem och lagade mat (Rebecca lagade mat, jag rev ost). Efter maten drog vi till hemmakväll med vicky där hampus och norin väntade och hyrde två filmer; På andra sidan och kommerinteihågvaddenheterförvikolladeintepåden :D.

Hela kvällen hade Rebecca jätteont i magen och kände sig febrig och en massa, så vid 12 tiden åkte vi in på akuten där hon fick sova kvar över natten. Jag fick däremot inte sova kvar, så jag skulle sova själv i Rebeccas spökhus vilket jag vägrade, därför tvingade jag Hampus och Fredrik att sova med mig ^^
Somnade vid 3 tiden, och gick upp kl 8 för att ta bussen hem till Järvsö där jobb väntade. Det var den värsta gången jag har jobbat någonsin, allt gick så segt och jag gjorde fel hela tiden! Menmen, smällar man får ta, idag gick det i alla fall bra :)

Ikväll ska jag väl börja plugga geografi, kanske, eller inte... Blir nog film och chill för min del :D


Hej älg, hoppas du i alla fall har haft en bra helg!

2 kommentarer:

  1. Ditt största fan23 maj, 2010 06:58

    Inte för att vara elak, men du är nog den klart sämsta bloggerskan! Om man tänker på uppdateringen vill jag mena. Hur som helst så, älg jag har jämfört med dig haft en lugn helg. Om två veckor blir det G R Y M T !

    SvaraRadera
  2. stoltsomharenbloggläsare23 maj, 2010 12:18

    haha förlåt, jag ska lätt bättra mig! :D hehe nice! ;D .. aa men du, mena!! <3

    SvaraRadera