Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

tisdag 18 maj 2010

Höjden av smarthet!


Blev så otroligt varmt på rummet så jag kände att jag ville ta ut innanfönstret. Satt och höll på med det i en timme tills jag fick damp och la mig i sängen och somnade. Efter ett tag vaknade jag av att pappa kom in och frågade hur det gick. När jag sa att det inte gick bra gick han ner och kom upp med en skruvmejsel, skruvade upp skruven som har funnits rakt framför ögonen på mig och tog ut fönstret.. Så dum har jag nog aldrig känt mig i hela mitt liv, och då har jag gjort och sagt många osmarta saker! Så ja Tina, som sagt ibland kommer blondinen fram!

Hej och tack, anna är lack!

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA! Åh vad kul :D
    Tack blondie :)

    SvaraRadera
  2. blev ett ganska roligt inlägg ändå även fast det inte va planerat haha ;D

    SvaraRadera
  3. Den riktiga blondinen18 maj, 2010 12:32

    Helt klart!

    SvaraRadera