Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

torsdag 13 maj 2010

Paperweight





Gick upp 9 imorse för att plugga, har nästan gjort klart historian nu! :) Kollade lite på samhällen, tycker att den är jättesvår! Så vi får se om jag orkar börja på den.. Märkte att jag hade glömt ett viktigt geografi papper på skolan också, oflyt! Menmen, mindre plugg åt Anna! ;D

Igår var jag och Tina med varandra efter skolan. Först gick vi och köpte gómat, sen gick vi runt kyrkön. Vi satt ute på udden och åt, knäppte kort och bara pratade, det var väldigt mysigt! :) Sen gick vi hem till mig och chillade lite framför datorn. Mamma hade bakat nån kaka som vi avnjöt samtidigt som vi spelade kort. Efter det tog vi bilen och cruisade lite innan jag skulle skjutsa hem henne. Vi åkte bland annat upp på öje berget och spelade in världens snyggaste film! :D
Det var riktigt roligt och skönt att få vara med dig Tina, skönt att slippa plugga och för en gångs skull få hitta på nånting med min bästis som jag är så betuttad i! Hihi<3

Hejdå nys, kyrkönsmys! (Nös faktiskt på riktigt, haha!)

2 kommentarer:

  1. Bellatrix Lestrange, eller?13 maj, 2010 03:42

    Oerhört charmiga bilder Arvid ;) Men det va M Y S ! Och jag måste få se på filmen snart igen, hahahaha :D Ja, jag är nog mest betuttad i dig av alla :) Och grymt rim också, du höjer ribban på rimmen ba DING DING DING! "Järvsö är fint i även dåligt väder, och vi vet vem som gillar läder" haha <3

    SvaraRadera
  2. Haha japp de är ju hon du är ;D Aa det var det verkligen! :) Haha klart de, den ska vi sitta och skratta åt många gånger! :D Men tack Tina, vad snällt sagt! Jag känner mig ganska nöjd med det själv ^^ . Hahah ja nog vet vi det allt! ;) SNYGGO! <3

    SvaraRadera