Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

tisdag 25 maj 2010

Plugg (sov och film) dag



Stannade hemma från skolan idag, vi skulle ändå bara ha spanska och svenska och det tyckte jag att jag kunde plugga minst lika bra hemma! Gick upp lika tidigt ändå för att komma igång på en gång, det fungerade ett tag.. Lyckades plugga spanska en del, är nästan klar med den nu! Men sen kände jag hur ögonen blev tyngre, och till slut sket jag i allt och somnade :D Sov ett bra tag, efter det kom jag aldrig riktigt igång med pluggandet igen. Gick upp på ica och köpte en stor vattenmelon och lite nötter istället och kollade på The book of Ali, grym film! Har faktiskt lyckats skriva lite på svenskan också, så lite duktig har jag varit :)

Imorn blir det till att plugga tråkiga geografin hela dagen, är friluftsdag egentligen men det har jag verkligen inte tid att vara med på! Blir lunch med tina på condis i alla fall, fett mys :)


Hej emma, stanna hemma!

2 kommentarer:

  1. Ja lika F E T T som en hamburgare med extra allt, och lite grädde på toppen!

    SvaraRadera
  2. aa men lätt, precis så fett! :D

    SvaraRadera