Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

onsdag 19 maj 2010

Äntligen!


Äntligen börjat humöret att stiga lite igen, allt har kännts så värdelöst den sista tiden, men nu börjar saker och ting ordna upp sig! För det första fick jag veta att jag är klar med religion B idag, slipper alltså göra provet jag skulle ha gjort innan lovet! Sen fick jag veta att jag kommer att få Mvg i historia också, oavsett hur det går på det sista provet. Sist men inte minst vet jag äntligen vad jag ska göra som projektarbete, och det kommer att bli grymt intressant och kul, eller Rebecca? :D Fan va skönt, nu finns det hopp om livet igen! :)


Hej kör, bra humör!

2 kommentarer:

  1. kommer bli så jävla grymt! nöjd? ;D <3

    SvaraRadera
  2. japp nu är ja nöjd hihi :D <3

    SvaraRadera