Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

onsdag 12 september 2012

Helgen osv.

Förlåt för att jag är kass på att uppdatera, det blir lätt så när jag inte har trådlöst internet i lägenheten.. Tänkte i alla fall berätta lite kortfattat om helgen!

Lördag: Jag och Ante cyklade till svampen och fikade, det var jättemysigt! Efter det gick vi runt på stan och åt på burger king, mums! På kvällen låg vi bara och kollade på tv, det var en riktigt bra dag :)

Söndag: På förmiddagen cyklade vi ner på claes ohlsson för att köpa en dammsugare, det var inte det lättaste att frakta den på cykel kan jag lova, tur att jag slapp! ;) resten av dagen var jag tvungen att plugga så då fick Ante underhålla sig själv genom att kolla på film och lite sånt.

Måndag: Jag var på skolan mellan 8-17, en riktigt låång dag med information, pararbete och tre timmar föreläsning, suck! Så när jag kom hem var jag skapligt trött, tur att min fina pojkvän väntade på mig därhemma så att jag kunde mysa ner mig med honom!

Tisdag: Jag åkte iväg på skolan på förmiddagen för att gå på en föreläsning om att läsa mer effektivt och snabbt, det var faktiskt riktigt intressant! Frågan är hur mycket jag egentligen kommer orka ta  efter.. På eftermiddagen åkte min Ante hem, det var riktigt tråkigt för nu är jag alldeles ensam i lägenheten igen :( Men det gick ändå ganska bra för på kvällen hade vi "musikkväll" med min nollningsgrupp, jag var Evanescense! Vi gick runt på olika stationer och fick bland annat sjunga singstar, göra ett musikqiz, minuten (där en person får se en artist och ska sedan sjunga en låt med artisten så dom andra kommer på vem det är) m.m. Det var en jätterolig kväll!




Just nu sitter jag nere i tvättstugan och pluggar samtidigt som jag väntar på att tvätten ska bli klar, det gäller att vara effektiv! Ikväll blir det lugnt för mig, jag ska ta mig en promenad och plugga ganska mycket så då är det skönt att bara vara hemma. Mitt batteri dör vilken sekund som helst så det får räcka för den här gången, kram allihopa, SAKNAR ER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar