Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

måndag 1 oktober 2012

Ny lägenhet

Hej! Förlåt för min extremt dåliga uppdatering, men eftersom jag inte hade internet i den andra lägenheten så var det så jobbigt att blogga! Men nu ska det bli ändring, för nu har jag flyttat in i min lägenhet! :D Den är jättemysig och jag är faktiskt riktigt nöjd, men jisses vad vi har jobbat hårt idag! Kolla bilder nedanför, det är ganska dåligt ljus så bättre bilder kommer sen.

Ja hur ser det ut annars i mitt nya liv då?
Det är fett mycket plugg just nu, imorgon ska jag ha seminarium och på fredag ska vi ha lämnat in en examinationsuppgift som jag inte har börjat med än.. Menmen det ordnar sig säkert!
Nästa vecka ska jag ha min första VFU, jag ska vara på norrbyskolan i 2,5 vecka och på onsdag ska jag dit och träffa min handledare. Det ska bli spännande och ganska skönt att inte behöva plugga så mycket även fast vi kommer ha en uppgift, men det blir inte lika mycket läsning som det har varit i alla fall!

På kompisfronten känns det sådär, jag har ju några stycken som jag har kommit ganska nära, men det märks ändå att jag inte har nån riktigt bra kompis och sen är det så ovant att t.ex. gå runt på skolan och inte känna så många, det känns lite ensamt ibland. Men det ordnar sig förhoppningsvis med tiden, just nu längtar jag bara till på torsdag när jag ska få åka hem till älskade Järvsö <3 nbsp="nbsp" p="p">
Nu måste jag förbereda mig för seminariet och sen ska jag soova, jag är trött!
Men nu ska jag som sagt blogga mer, jag lovar :)

Kram!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar