Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

måndag 8 oktober 2012

Järvsö

I torsdags åkte jag hem till älskade Järvsö, det gick bra även fast jag fick byta tre gånger.. Men i Uppsala fick jag sällskap av Rasmus som tur var! :) Så hur såg då min helg ut?
Fredag: Jag var med Linnea och Rasmus, vi åkte till Arbrå och köpte te och sen fikade vi, senare på  kvällen var jag och Linnea på condis, sen kom min älskade Tina hem till mig och sov över, såå mysigt! :)
Lördag: Jag och Tina åkte till Ljusdal på trendmässan, där träffade vi Linnea, Patrik och Rasmus. På kvällen åkte sist nämnda plus Magnus till Bollnäs och bowlade, jag förlorade båda gångerna.. Menmen ja ä int bitter! ;) Resten av kvällen bestod av god mat, allsång i bilen och film, det var en grym dag/kväll!
Söndag: Dagen bestod av besök hos farmor, promenad med Linnea och ett skönt bad. Kl 4 åkte jag och Ante tillbaka till Örebro, vi hade turen att få åka i bilen med Jessica som jobbar där, det var skönt att slippa åka tåg! Det var riktigt jobbigt att åka tillbaka faktiskt, det blev så konstigt att åka hem för nu vet jag knappt vart jag hör hemma, men det blir nog säkert bättre med tiden.

Idag har jag haft min första dag på praktiken, jag kan tyvärr inte berätta mycket alls om det p.g.a. sekretess-lagen  men jag kan säga att det gick bra och att jag tror att jag kommer att trivas! :)

Ojoj nu blev det långt, som alla andra inlägg.. sorry! Jag ska försöka knäppa lite höstiga Örebro bilder och lägga upp, men nu får ni nöja er med bilder från helgen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar