Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

söndag 21 oktober 2012

Vecka 42

Hej kära vänner!

Denna vecka har inneburit:
* 1 mil cykling om dagen, fram och tillbaka till skolan (och det är lika jobbigt varje gång!)
* VFU hela dagarna, det har gått bra!
* Mys med älskling på kvällarna, njutit av att inte behövt plugga.
* Filmkväll med studiegruppen i fredags, det var riktigt mysigt vi kollade på Inception, som förövrigt är en riktigt jobbig (men bra) film, och Ice age 4 som var jättebra! :D
* Mat och dricka på Pitchers med Ante i igår, jag drack Smithwicks för första gången sen jag och brorsan var på Irland, det var såå (egentligen ganska äckligt) efterlängtat, minnena sköjde över mig! Vi drack också en varsin irish coffee, mums! Eftersom det är en sportbar satt vi vid en storskärm som visade fotboll, det var ju mindre intressant.. När vi kom hem blev det filmmys bara :)
* Bowling med Annasara, Madde och Lina idag, jag förlorade såklart, men jag tyckte ändå att jag var duktig som fick en strike och en spärr! Efter det åt vi på ett mysigt café, det fick bli varm ciabatta med kyckling och currysås för mig. När jag kom hem började jag på studieuppgiften, suck nu börjas plugget igen.. JAG VILL INTE, JAG ORKAR INTE!!
Skönt att iallafall kunna se fram emot solsidan ivkäll, jippie! Saknar dock Linnea varje gång jag kollar på det, det var ju vår tradition förut <3 nbsp="nbsp" p="p">
Jaa det var väl min vecka, nu ska jag vattna blommorna, söndagsnöje! Hoppas att alla mår bra, KRAM! (PS. ni som har varit uppmärksamma kanske har märkt att jag bara bloggar på söndagar, jag kommer nog fortsätta att göra det så att jag kan skriva om hela veckan i ett inlägg!)


                                                                    Påväg till VFU:n

                                                                             <3 p="p">
                                                                Bowling med brudarna!
                                                         




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar