Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

onsdag 8 december 2010

Dålig dag


Den här dagen började inge vidare. Blev väckt av klockan mitt i en dröm när jag grinade och var jätteledsen, så när jag vaknade fanns det humöret fortfarande kvar, inte kul!

Nu sitter jag i alla fall på skolan och gör inget alls, jag och Elin skulle fixa med projektarbetet så jag åkte hit direkt på morgonen. Det roliga är att jag har bara en riktig lektion idag och den börjar kl halv 3!

Tänkte försöka komma på ett citat även fast jag har en dålig dag!

"When life gets you lemons, just say fuck the lemons and bail" - Forgetting Sarah Marchall. Ni som inte har sett den filmen, GÖR DET!


Hej raka bort skägg, kanske att det ikväll blir ett till inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar