Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

onsdag 8 december 2010


Efter skolan åkte jag och pappa runt i Järvsö och satte upp lite affischer om vår välgörenhetskonsert som vi ska ha den 17e december (vi är jag, Elin Färnlund och Lisa Le). Jag börjar bli riktigt nervös faktiskt, för att något ska hända, att något ska gå sönder eller att någon ska bli sjuk! Men det blir förhoppningsvis bra :)

Jag har precis badat och pluggat lite spanska. Nu tänker jag däremot ge upp pluggandet och gå upp kl halv 6 imorn istället och plugga, för nu ska jag kolla på den efterlängtade julkalendern "Klasses julkalender". Den visades samma år som jag föddes, men av nån anledning spelade mamma in det, så sen jag var 1 år och till jag var säkert 10 (och bandet gick sönder p.g.a. överanvändning) har jag och nisse suttit bänkade framför tv:n och kollat på det, jag älskade det! Så det ska bli riktigt mysigt, tänkte också ta en kopp av världens godaste te och äta världens godaste apelsin (eller nåt). Tänk att den här dagen som började så dåligt slutar så bra! :D


Ute är det kallt som i en frys, nu ska jag ha en massa mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar