Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

tisdag 14 december 2010

Hudik & Hockey


Idag i skolan blev jag, Elin och Lisa intervjuade till ung om välgörenhetskonserten som kommer att komma i tidningen på fredag, spännande! Fick också reda på att jag fick MVG på rättskunskapsprovet, tror jag aldrig har blivit så chockad förut! Men jag ska verkligen inte klaga! ;D

Efter skolan åkte jag, Rasmus, Lisa och Felicia till Hudik (Rasmus körde såklart!) för att shoppa lite julklappar. Jag lyckades spendera mina sista slantar, så nu är jag riktigt fattig. Skulle köpa en klänning på Bubbleroom på faktura men då stog det att jag hade överstigit min kreditgräns vilket låter konstigt eftersom jag inte har handlat för flera tusen, men tydligen behövs de inte så mycket.. det känns inte så positivt i alla fall! Men de skiter man väl i , är man beroende internet shoppare så är man ;D

När jag kom hem hade jag skaplig huvudvärk, men med ett bad, scrubs och liten tupplur ordnade det upp sig så att jag orkade baka min hedda kaka och sedan dra på hockey med Linneapea! :D Järvsö spelade mot Skutskär, och det blev riktigt spännande i slutet men grymma Järvsö vann tillslut med 8-4, riktigt bra gjort!

Nu ska jag dricka upp min goda kopp te (det är teet som är gott, koppen är inge vidare) och sedan lägga mig i sängen och kolla på scrubs och njuta av att jag inte behöver gå upp förrän 10 imorgon!


Dagens filmcitat:
"Ska jag lägga dom framför dina fötter?" - Mysteriet på Greveholm



Te är gött, sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar