Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

måndag 20 december 2010

Gårdagen


Igår på skolan hade vi framtidsinformation om högskolor och sånt i 2,5 timmar, jag måste erkänna att jag somnade några gånger.. När jag kom hem kollade jag på Remember me, riktigt bra film! Rebecca ringde precis i slutet av filmen, så när jag svarade möttes hon av en gråtande Anna ;D Jag har också bakat kokostoppar eller vad det hetta, riktigt goda!
På kvällen åkte jag, Rasmus, Elin, Karin och Jonas till Ida där Anne också var. Där drack vi glögg, åt pepparkakor, lussebullar,knäck och kokostoppar och kollade på film! Det var en riktigt mysig kväll :)


Dagens filmcitat:
"Om du är en strömming, vill jag vara ditt fat. Om du är en dyna, vill jag vara lat. Om du är mitt fönster, är jag din gardin. Om du vill ha mig, så vill jag vara din!" - Pelle Svanslös




Tomten har skägg, det här är ett sent inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar