Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

onsdag 22 december 2010

Städning, bilkörning och Dirty Dancing

Min första dag på lovet har varit ganska hektisk, blev väckt av att en politiker som jag och Rasmus skulle intervjua ville boka tid, lite pinsamt med tanke på min morgonröst! Efter att ha legat och dragit mig i sängen ett tag, bara för att jag kan liksom, städade jag mitt rum (ja, det är sant!). Vid åkte jag och Stefan till Bollnäs där Stefan skulle skriva upp. Där var det helvetiska bilköer p.g.a att en lastbil hade kört av vägen, inte så kul! Tyvärr gick det inge bra för Stefan heller.. Men bättre lycka nästa gång :)
När jag kom hem chillade jag lite i väntan på Linneapea. Jag tvingade henne att kolla på Dirty Dancing med mig, bara för att hon aldrig har sett den!! Det verkade som om hon tyckte om den i alla fall, tur det så slapp hon stryk ;)
Efter ett tag kom Patrik och höll oss sällskap med! :)
Nu har dom åkt hem och jag är pigg, så vad ska lilla Anna göra månntro? Det blir nog till att krypa ner under täcket och kika på lite film :D


Dagens citat:
"Nobody puts baby in a corner" - Dirty Dancing (jag vet att jag har använt det förut men det är så bra så det var värt att återanvändas)



God natt lilla katt, använd din hatt som en ratt, så du kan köra till kattegatt!


1 kommentar: