Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

söndag 12 december 2010

Helg


Igår låg jag och Tina kvar i sängen länge och kollade på mysteriet på greveholm (fast båda sov typ hela tiden) och bara myste :)

På kvällen åkte jag till Linnea. Vi åkte till ljusdal en sväng och kollade på klappcuppen, det var mycket folk så det var kul! Efter det blev de Ben&Jerrys och chips, mums!

Idag har jag jobbat och just nu är jag med stefan som visar en massa filmklipp på mobilen som jag har sett tusen gånger! ;D Senare ska jag, Linnea, Rasmus och kanske Tina på luciakröning för att få lite julstämning!

Det har varit en mysig helg med andra ord!

Dagens citat:
"Its a mistery how one women can drive you crazy over and over again" - Scrubs


Hejdå Pia, idag är det lucia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar