Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

torsdag 16 december 2010

Julshow och soundcheck


Idag på skolan åt vi julbord och kollade på julshowen, det är alltid lika mysigt! Trots att min kusin visade lite för mycket av sig själv.... men underhållande var det! ;D

Jag har ganska nyligen kommit hem från genrepet till konserten som ska vara imorgon. Vi kom dit vid halv 7 och åkte därifrån halv 10, det har varit en lång kväll med andra ord! Men nu har alla sounds checkats så det känns helt okej i alla fall, nu är det bara att hoppas att det går bra imorgon! Jag hoppas att alla kommer! :)

Efter en dag fylld av stress, oro och musik har mitt huvud tagit stryk, därför tänker jag gå och lägga mig nu så att jag är pigg och utvilad tills imorgon!


Dagens filmcitat: "Sen när blev du expert på vikingabröd?" - Gyllene Knorren



Hej och hå, vilket sjå, imorgon välgörenhetskonserten högst upp på listan stå! (riktigt nöjd faktiskt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar