Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

söndag 19 december 2010

Välgörenhetskonsert, jobb och kompismys

Har haft fullt upp hela helgen, och då menar jag verkligen fullt upp, så jag har inte haft tid att uppdatera!
I fredags stannade jag kvar i ljusdal efter skolan för att fixa det sista inför konserten. Den gick väldigt bra, förutom att det var ganska lite folk, men det är egentligen inte så viktigt, huvudsaken alla var nöjda och det var vi! Jag är i alla fall riktigt nöjd, och känner mig glad över att ha gjort den här konserten enbart för att skänka bort pengarna till välgörande ändamål, snacka om att ha gjort en god gärning! :)
På lördagen jobbade jag på ica till klockan 6, efter det åkte jag hem och bytte om och sen åkte jag direkt till Patrik där det var myskväll med folket, vilket innebär tacosätning, paketleken, skratt m.m!
Idag har jag också jobbat, fick börja lite tidigare p.g.a att en hade blivit sjuk (magsjuka!!!!). Men det har i alla fall varit en bra helg, det har gått bra på jobbet (förutom att jag hatar när kunderna ställer drickorna upp, idag ramlade en julmust ner i golvet och sprack så ja fick dricka över hela mig!!) och det är riktigt skönt att konserten äntligen är gjord!

jag håller på att somna så ja känner att det här inlägget är jättedåligt skrivet och allt, men de skiter man väl i!


Dagens citat: "skam över dig, skam över din familj ko" -Mulan, har filmen på så jag hörde det precis!




Snart Anna söver, skönt att konserten är över!




Eftersom jag inte har någon bild från konserten, myskvällen eller när jag jobbar så fick det bli den här snygga som är tagen när vi är påväg till Gotland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar