Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

torsdag 9 december 2010

Spanskaprov och sångträning

Idag hade jag en lektion i skolan och då hade jag spanskaprov, det gick okej :)
I och med att jag bara hade en lektion åkte jag hem vid 11 och sen dess har jag legat i sängen och kollat på klasses julkalender! Funderar på om jag inte ska kolla på Rasmus på luffen snart också, jag beställde lite filmer som kom igår. Jag beställde:
Rasmus på luffen
Madicken på Junibacken
Pippi på de sju haven
Kalle Blomqvist lever farligt
Trolltider
Pelle Svanslös
Klasses julkalender
Mysteriet på Greveholm

Bara mysfilmer med andra ord! :)

Senare idag ska jag gå till Elin för att träna på låtarna till konserten vi ska ha imorn med kören. Det ska bli riktigt mysigt, men jobbigt att lära sig en massa texter! ^^

Idag ringde jag till RadioLjusdal och frågade om dom kan nämna vår välgörenhetskonsert i reklamen, men det slutade med att vi ska dit imorgon och spela in! :D Det ska bli riktigt spännande, har aldrig varit med i radio någon gång!

Dagens filmcitat:
"because nothing sucks more than feeling all alone, no matter how many people are around" - Kommer från scrubs som är en serie, men det gills också!



Hej och hå, sjung på!



Fick bli en snygg bild på mig och Elin, riktiga puddingar om jag får säga det själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar