Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

måndag 13 december 2010

Lucia

Idag var det luciafirande på skolan. Barnen var jättesöta och jag blev alldeles tårögd, det är vid sånna här tillfällen jag verkligen förstår att det är med barn jag ska jobba, dom är ju underbara!
Efter konserten blev det pepparkaka och glögg (jag dissade den torra lussebullen), mysigt att man fortfarande firar lite i skolan, även fast jag saknar julpysslet!

Vill gratulera min underbara kompis och släkting Rasmus som klarade uppkörningen idag och därmed har körkort, im so proud! :D Det firas genom att åka till hudik imorn!

Har också varit med Stefan, vi har ätit pizza, pluggat teori och kollat på scrubs :) Nu jävlar ska han klara uppskrivningen, det har jag bestämt!

Nu tänkte jag ta mig ett bad (ja det är det bästa jag vet och om jag hade chansen skulle jag bo i ett badkar) och läsa lite i min svenskabok, nån nytta måste man ju göra!

Dagens filmcitat: "I cant promise i'll try, but i try to try" - Bart, Simpsons



Hejdå lort, Rasmus har körkort!






Kom på att jag inte har lagt upp en bild på min nya frisyr, så den fick komma med den också!

Såhär cool är Rasmus som har fått körkort!


2 kommentarer:

  1. Tack världens bästa Anna! Morgon dagen kommer bli grym och vi ska äga Hudik! :D
    Men jag vet inte om jag ska tacka dig för att du la upp snyggung bilden ;)

    Hej hopp, Anna skriver gott! (min sög) ;)

    SvaraRadera
  2. Klart de, vi kommer äga ut allt och alla! :D
    haha men jag kände att den passade bra där, sorry ;D Ditt rim var helt klart sämre än mitt, men jag tycker att det duger så fint så! hihi :)

    SvaraRadera