Tempora mutantur nos et mutamur in illis

Tempora mutantur nos et mutamur in illis

tisdag 7 december 2010

Meningen med livet


Hej!

Sitter på skolan och har håltimme, mycket roligt!
Igår klippte jag mig, bild kommer upp senare men jag blev nöjd! :)

Helgen som var bestod av hockey, julbak och mys. Nu till helgen ska vi ha konsert med kören, det ska bli riktigt mysigt! Bara så att ni ska ha något att skriva upp i er carebook :D

Igår låg jag och Elin i hennes säng och pratade i 2 timmar om allt möjligt, vi kom bland annat på vad meningen med livet är! Tyvärr kan jag inte berätta det för det måste ni lista ut själv.. ;)

Bara för att jag har tråkigt skriver jag några grymma filmcitat, gissa vad det är från för film vettja!

"Its so fluffy im gonna die"
"My mama always said.."
"Slapping the bass"
"Vi liksom höjer ju ribban på festen ba ding ding ding sådär!"
"Nobody puts baby in a corner"
"Im the king of the world"

Jag sög riktigt hårt på det här känner jag, men jag ska fundera lite så lägger jag upp ett citat i varje inlägg!

Nu ska jag gå och hitta någon som jag kan dryga mig med!


Nu springer jag bort, mitt hår är kort!

1 kommentar:

  1. Linnea Pettersson07 december, 2010 08:31

    1 - desblabalbla me
    2 - Forest Gump
    3 -
    4 - Småstadsliv
    5 - dirty dancing
    6 - titanic

    SvaraRadera